Салон краси - проблема вибору професійної косметичної лінії

Салон краси - проблема вибору професійної косметичної лінії 

 
 
Сьогодні наявність професійної косметичної лінії в салонах ні про що ще не говорить. Вибираючи косметичну лінію, власник або фахівець салону нерідко орієнтуються на відгуки своїх знайомих і на особисті переваги, а також на заяви постачальників . Зрозуміло, що подібні джерела ніяк не можуть бути об'єктивними і, відповідно, бути гарантією грамотного і осмисленого вибору косметичної лінії. Щоб вона була привабливою як для косметологів і клієнтів, з позиції якості та ефективності, так і для власників салонів з комерційною позиції, вона повинна відповідати певному ряду критеріїв:
- Якість і безпеку;
- Ефективність і технологічність ;
- Імідж марки;
- Асортиментні особливості;
- Економічні аспекти;
- Маркетингове забезпечення;
- Технічні аспекти.
 
При виборі косметичної лінії основоположним принципом повинна бути впевненість в якості і безпеки косметики і обов'язкова наявність сертифікатів, які свідчитимуть про безпеку , і підтверджувати відповідність вимогам якості.
Для професіоналів, що працюють з косметикою, має бути важливо, насамперед , ефективність і технологічність даної косметики, яка б відповідала вимогам часу і задовольняла професійні запити фахівця - косметолога і вирішувала естетичні проблеми клієнтів. 
Професійна косметична лінія повинна мати широкий асортимент, щоб утримувати клієнтів і залучати нових. Вибираючи косметику, слід звертати уваги на наявність і широту домашньої лінії, яка підвищувала б прибутковість бізнесу і посилювала ефективність надаваних процедур.
Будь-який власник салону краси, безперечно, віддасть пріоритет комерційної привабливості питання, при цьому важливо знати, що , думаючи про фінансову сторону того чи іншого бренду, мало ретельно вивчати прайс -листи постачальників. Найбільш повну інформацію про майбутні витрати на придбання нової косметичної лінії і про подальші доходи при роботі з нею, власник салону може отримати, лише знаючи існуючі системи знижок, можливості доставок замовленої косметики, які мають обмеження по малій партії закупівель, можливості безкоштовного навчання та ін.
 
Сьогодні не треба нікого переконувати, що реклама - двигун торгівлі. І власники салонного бізнесу прекрасно знають, як важлива і необхідна грамотна маркетингова політика в роботі їх салонів. Тому при знайомстві з новою косметикою, не буде зайвим, поцікавитися у постачальника, яка існує маркетингова підтримка бренду, уточнити чи є фірмові рекламні матеріали (аксесуари, постери, пробники) чи мається сайт і пр.

Tags: дизайн салона красоты,, как создать дизайн для салона красоты, сколько стоит дизайн салона красоты, дизайн проект салона красоты, дизайн салона красоты в Киеве, дизайн проект салона красоты в Москве, атетация персонала фитнес клуб, Автоматизация индустрии красоты и фитнеса, Автоматизация фитнес-центров, салон красоты под ключ, салонный маркетинг, обучение директоров салона красоты, обучение администраторов салона красоты, Антикризисное управление салоном красоты , Продажа и покупка салонов красоты , салон красоты по 30 гривен