Адміністратор підприємства індустрії краси

 

Адміністратор підприємства індустрії краси
 
 
Організація діяльності салону краси з боку адміністратора полягає в тому , щоб своєчасно забезпечувалася працездатність закладу. Наприклад , зламався прилад , потік кран , перегоріла лампочка , закінчився якийсь косметичний препарат і т.д. В обов'язок адміністратор входить швидке та ефективне вирішення цієї ситуації без пониження темпів роботи . Інакше виникає просте , який веде до втрати грошових коштів . Посада завгоспа в салоні нерентабельна .
В обов'язок адміністратора входить управління персоналом салону , яке розглядається як :
- Виконання правил корпоративної культури;
- Обслуговування клієнтів ;
- Контроль над трудовою дисципліною ;
- Виконання правил корпоративної культури;
- Створення і підтримання позитивного психологічного клімату в салоні.
При цьому всі внутрішні правила закладу чітко формулюються , документуються і затверджуються власником салону , а всі співробітники салону в свою чергу повинні в обов'язковому порядку ознайомитися з ними під розпис .
Інакше не вдасться ніколи домогтися виконання правил та їх дотримання. Адміністратору необхідно нагадувати співробітникам про даних правилах і про серйозність їх порушення. Якщо є факти порушення правил , адміністратор письмово зобов'язаний сповістити власника салону
Адміністратор підприємства індустрії краси відповідає як за ведення облікової та контрольної документації , так і за діяльність по витрачанню косметичних матеріалів та інших препаратів.
Для цього знадобиться формалізація ( офіційна ) облікової політики , потрібно створити відповідні інструкції для співробітників салону краси , розподілити відповідальність і надати права тим чи іншим співробітникам колективу .
Створено гарний салон , закуплено сучасне обладнання та якісні косметичні засоби , сформований штат , що складається з кваліфікованих фахівців. Надається багато реклами як внутрішньої , так і зовнішньої . Проте , клієнти не залишаються або не приходять взагалі в салон. У чому криється причина ? Звичайно в адміністраторові !
Більшість салонів позбавляються клієнтів і втрачають прибуток через непрофесіоналізм , даного співробітника , тобто адміністратора , від його роботи залежить :
- Враження , що виникло у клієнта після першого телефонного дзвінка в салон ;
- Чи буде у клієнта бажання після спілкування по телефону з адміністратором записатися на виконання послуг ;
- Як часто клієнт буде отримувати послуги в салоні ;
- Чи буде набувати препарати для домашнього догляду.

 

Адміністратор підприємства індустрії краси
 

 

 

 

Tags: дизайн салона красоты,, как создать дизайн для салона красоты, сколько стоит дизайн салона красоты, дизайн проект салона красоты, дизайн салона красоты в Киеве, дизайн проект салона красоты в Москве, салон красоты под ключ, салонный маркетинг, обучение директоров салона красоты, обучение администраторов салона красоты, Антикризисное управление салоном красоты , Продажа и покупка салонов красоты , салон красоты по 30 гривен