Аудит якості послуг у салоні краси від Вавілова Владислава

Аудит якості послуг у салоні краси від Вавілова Владислава


 
 
 
Новітні тенденції у поведінці пацієнтів
Перш ніж говорити про те, як ми проводимо аудит якості, розповімо про останні дослідження тенденцій зміни поведінки клієнтів в сфері послуг.
Примітно, що клієнти поводяться схожим чином у будь-якій сфері - і в салонах краси, і в торгових точках, і в розважальних закладах. Тільки тримаючи руку на пульсі, і вміючи дати клієнтам те, що вони бажають, ми можемо випередити конкурентів! Ми будуємо програми розкрутки клінік з урахуванням висновків про наявність наступних нових прагнень сучасного клієнта:
1. прагнення стати глухим до реклами, забетонувати очі і вуха для докучають і всюдисущої реклами. Для салону краси це дуже важливий сигнал про те, що в рекламі давно пора робити нестандартні кроки, а значить відмовитися від цілого ряду малоефективних носіїв - наприклад, рекламних модулів в газетах, журналах. Особливо там, де цих рекламних модулів занадто багато. Сьогодні ефективніше дати одну статтю з "просвітницьким" розповіддю, як позбавитися від якої-небудь косметичної проблеми, ніж розмістити п'ять рекламних модулів. І потрібно частіше міняти форму подачі. Наприклад, можна зареєструвати в міському центрі право розміщення на рік тимчасової вивіски з єдиним дизайном (колірним рішенням), але з правом змінювати текст. І кожен місяць писати щось свіже, як, наприклад "весь червень у нас корекція фігури на 20% дешевше". Крім того, "бетон" сучасного клієнта підсилює роль методу ОБС ("одна бабуся сказала"). Здавалося б, управляти "сарафанне радіо" неможливо, адже як можна змусити пацієнта рекомендувати вашу клініку друзям і знайомим! Помиляєтеся, існує принаймні дев'ять способів формувати потрібні теми для розмов серед пацієнтів за межами салону краси, і ми їх активно вживаємо в наших прийомах розкрутки. Далекий прообраз цих правил ми не раз чули у фільмі "Місце зустрічі змінити не можна" від Гліба Жеглова, який не раз наставляв ними Шарапова. Передивіться ще раз цей фільм, здатний відкрити таємницю формування у клієнтів прихильності до салону краси, хоча в книзі це місце прописано трохи докладніше.
2. бажання городян піти від мельтешенія натовпу, від стресів, взагалі від дратівливого впливу суспільства, тим самим як би "закритися в коконі", не перетинатися ні з ким. Відповіддю на цю тенденцію в салоні краси могла б стати ... зовнішня "закритість", затишок і відсутність в холі інших відвідувачів.
3. бажання (а скоріше нереалізована мрія!) жити пригодами, але при цьому, бути вільними від тягот справжніх екстремальних подорожей (комарів, непролазних доріг, відсутності зручностей і т.п.), тобто клієнтам потрібно "цивілізований адреналін", знайомий їм по телепередачам (Форт-Байард, Російський Екстрім, Останній Герой), а також по захопленню пейнтболом, стрибків з парашутом, експедиціям в глухі місця і т.п. Відповіддю на ці мрії могло б бути формування переліку пропонованих клієнтам на ресепшн журналів, відеоролики пригодницьких передач, незвичайні елементи оформлення салону краси - роздобути в клієнти салону краси і помістити на стіну фото Турчинського (Динаміту) набагато простіше, ніж можна собі уявити, але головне, що випливає з бажання пригод - частини клієнтів потрібні часті зміни, зміни, взяті за правило. Якщо не в дизайні салону краси, то хоча б змін у прайс-листі, і можливість потрафити своїй мрії, заповнивши, наприклад, бланк-заявку на участь в пригодницькій передачі. Більшість клієнтів навіть не підозрює, часом, що потрапляння на зйомки багатьох передач не потребує оплати. Навіть якщо запросять на зйомки, їхати чи ні - вирішувати самому пацієнту. Але ви допомагаєте йому помріяти і відриваєте від стресів. Тобто забезпечуєте клієнтові ефект заміщення, при якому всі міські страхи, стреси і небезпеки бачаться як ніби крізь скло і у присутності поруч охорони.
4. бажання "прожити 99 життів", тобто, часто і радикально змінювати свій образ, насамперед імідж, в тому числі моделі одягу, колір і довжину волосся, вид манікюру і пр. Колеги по бізнесу моди давно засвоїли цю тенденцію, непогано заробляючи на цій тенденції. Поему б не підкидати клієнтам ідеї радикальних змін в іміджі так, як це роблять у бізнесі моди? Наприклад, використовуючи слоган "до квітів одягу цього сезону так йде загар, які в нашому солярії виходить прекрасним". І розміщувати цю інформацію на сайтах, присвячених моді. Або надрукувати просвітницьку пам'ятку з серії доброго вічного: "навчися красиво посміхатися", де дати кілька вправ з м'язами обличчя, а як би ненароком розповісти, що у Вашому салоні є такий апаратик, який коригує форму обличчя. Такий же "навчальний" відеофільм можна крутити в холі салону краси і на кабельному телебаченні.
5. "Тривалий інфантилізм", що виявляється як певна дитячість у сприйнятті світу і бажання довше зберегти себе молодим, здоровим, бадьорим, а отже, бажання не піддаватися старінню. Відповіддю на це бажання клієнта покликані стати омолоджуючі програми.
6. "Ощадливість багатіїв", тобто непотрібність сучасному клієнтові постійно доводити всім навколо рівень свого достатку. Приходячи в звичайних джинсах, без демонстрації показного багатства, сучасний пацієнт не збирається переплачувати тільки за популярність салону краси або косметолога, без переконаності, що отримає кращі результати. У відборі салону краси активно використовується збір інформації про той чи інший метод лікування, тим більше, що в Інтернеті можна знайти будь-яку інформацію, навіть є чорні списки салонів краси і майстрів. Сучасний клієнт набагато більш раціональний, начитаний, інформований, ніж вважається більшістю керівників салонного бізнесу.
7. "Самозакоханість і високий рівень самоповаги", а значить - зростаючі очікування високого сервісу, деколи навіть якась царственість ("все навколо мене повинно бути по вищому розряду, якого я заслуговую"). Тут відповіддю могло б бути, перш за все, наявність девізу із серії "Our Beauty Salon is For Those Who Like the Best", і до нього виховане в персоналі вміння служити клієнтові, як Царю, як Богу. Клієнт не повинен сам наливати собі стаканчик води, брати почитати журнал, знімати пальто. Вишколений адміністратор повинен зустріти клієнта з посмішкою, назвати його по імені, прийняти і подати пальто, запропонувати клієнту трав'яний чай, цікаву статтю в журналі. У комп'ютерній програмі на кожного клієнта повинно бути досьє, із зазначенням його улюблених тем розмови, марки автомобіля, клички собаки і т.п. Все це дає поточні підказки адміністратору, а ще краще - особливої ​​штатній одиниці, називаної менеджер по роботі з клієнтами. Можна продовжувати і далі ...
 
Чи враховуються у Вашому салоні ці новітні тенденції? Або старі, що стали класичними формули, анітрохи не втратили актуальність:
1. Казкам не вірю, окрім якщо це сталося зі мною
2. Мені це потрібно не сьогодні, а вчора
3. І щоб не було боляче
4. Лінь-матінка
5. Любов до подарунків
 
Ці формули ми закладали в салони краси, відкривалися в 2002-2005 роках, такі, як Квітучий Лотос, СПАВІПЦЕНТР, Iness'S, та інші. І ці формули забезпечили успіх, читайте історію їхнього створення, відвідайте ці салони під виглядом клієнта, щоб переконатися в тому, що ці фішки, закладені в концепцію салонів досі спрацьовують на утримання клієнта. Але вже в 2005 році цих формул стало мало для досягнення успіху. І нам довелося знаходити нові, всього їх в нашому списку більше тридцяти.
 
Крім реалізації ефективної клієнтоорієнтованої моделі салону краси, для побудови в ньому системи якості потрібні посадові інструкції, трудові контракти з кожним фахівцем (з системою премій та штрафів), прописана система корпоративної культури та багато іншого. Є це у Вашому салоні? Або все відбувається "як Бог на душу поклав"?
 
Познайомитися з нашими пропозиціями щодо комплексної розкрутки салону краси можна в розділі Хто може допомогти в налагодженні салону краси

Администратор предприятия индустрии красоты, Антикризисный менеджмент в салоне красоты, Высокодоходный салон красоты, Как открыть салон красоты в России, Как раскрутить салон, Курсы администраторов салона красоты, Курсы руководителей салона красоты, Маркетинг салонного бизнеса, Мастер-классы для мастеров салона красоты Беларусии, Повышение квалификации мастеров, Развитие салона красоты, Руководитель предприятия индустрии красоты, Семинары для парикмахеров, Создание SPA Вашей мечты, Телефонный маркетинг в салоне красоты, Тренинги для фитнес директоров, Финансы предприятия индустрии красоты, Эффективные продажи в салоне красоты, Эффективный администратор, Эффективный руководитель, фитнес консалтинг, создание фитнес клуба, фитнес, управление фитнес клубом, автоматизация фитнеса, медицинский и фармацевтический консалтинг, реорганизация спортивных учреждений, обучение администраторов медицинских учреждений Казахстана.Одноразовые спа расходники для маникюра и педикюра, для парафинотерапии, Планка и фольга для парикмахеров, для прессотерапии и гидроколонотерапии, Шапочка для сауны, фетровая, Рукавицы для сауны, Стикини, Коврик для солярия, Коврик для солярия, Набор для солярия, Одноразовая продукция для спа в Грузии, Мыло для хамама, Чаша для хамама, Заказывайте одноразовую продукцию для салонов красоты и спа центров, спа этикет, обучение администраторов гостиниц, консалтинг по созданию гостиниц, управление гостиницами в России, Anti-age программы, Spa процедуры, SPA-центры, Аппаратная косметология, Био- завивка Mossa, Биоревитализация, Брондирование, Вакуумно-роликовый массаж, Вечерние, свадебные прически, Восковая эпиляция, Выпрямление волос, Грим, Детские салоны, Завивка волос, Имидж-студия, Кавитация, Кислотные пиллинги, Комбинированная чистка, Контурная пластика, Коррекция мимических морщин, Коррекция потоотделения, Коррекция фигуры, Косметология, Лазерная эпиляция, Ламинирование, Лечение волос, Лечение угревой болезни, Лимфодренаж, Макияж, Маникюр и педикюр, Массаж лица, Мезотерапия, Механическая чистка, Наращивание волос, Наращивание ногтей, Наращивание ресниц, Обертывания, Окрашивание, Омолаживающие программы, Парафинотерапия, Парикмахерские услуги, Перманентный макияж, Пилинги, Пирсинг и прокалывание ушей, Плетение афрокосичек, дреды, зи-зи, Плетение волос, Покрытие для ногтей SHELLAC, Прессотерапия, Продажа косметики, Реконструкция волос, Свадебные прически и вечерние прически, Свадебный макияж, Солярии, Тату, Увеличение губ, Удаление новообразований, Ультразвуковая чистка, Уходы за лицом, Фотоомоложение, Фотоэпиляция, Френч покрытие ногтей, Чистка лица, Эстетика тела,салоны красоты Казахстана, создание салонов красоты для детей

Tags: дизайн салона красоты,, как создать дизайн для салона красоты, сколько стоит дизайн салона красоты, дизайн проект салона красоты, дизайн салона красоты в Киеве, дизайн проект салона красоты в Москве, атетация персонала фитнес клуб, салон красоты под ключ, салонный маркетинг, обучение директоров салона красоты, обучение администраторов салона красоты, Антикризисное управление салоном красоты , Продажа и покупка салонов красоты , салон красоты по 30 гривен