Як відкрити експрес салон краси - все по 30 грн.

Як відкрити експрес салон краси - все по 30 грн. 

Для більшості відвідувачів просто салону краси, салони краси - все по 30 грн. здаються моторошним місцем де можуть не тільки зіпсувати зачіску а й вухо відрізати. На щастя, це не так. Я нівкоему разі не захищаю салони краси які зроблені з порушенням всіх технічних норм, я просто хочу допомогти вам розібратися в цьому виді нелегального б'юті бізнесу. 

У великих містах України, в місцях великого скупчення людей стоять ларьки і павільйони на яких написано будь-яка стрижка по 30 грн. Некія дешевий салон краси. Частина клієнтів які пробували цей б'юті фаст фуд залишилися задоволені. Плюс, якщо таких ларьків стає все більше, значить на них є колосальні попит. 

У деяких власників салонів краси, подібні починання викликають хвилю критики. Деякі підприємливі бізнес міни навпаки, користуються можливість і попитом на дешеві послуги. 

Є золоте правило - перед тим як критикувати, треба розібратися і зрозуміти. Чому люди готові сідає в крісло за 30 грн - а не 50 грн або 80 грн? 

Перше правило цього бізнесу - місце. 

Місце важливо і для салону краси великого формату. Адже даний вид бізнесу заснований на близькості до потенційних клієнтів. Часи коли у вашому салоні краси є унікальний апарат, минули. Та такі салони залишилися, але питання окупності цих чудо машин - відкритий. 

Отже місце, це має бути дико прохідне місце. Зупинка метро або просто прохідний перехрестя. Розташовувати дані ларьок в центрі міста києва або іншого великого міста - це не правильно. Статус тиснутиме на клієнта і він ніколи не сяде в крісло, хоча може це сміливо робити у себе на житловому масиві. 

Другим важливим питанням - є персонал. Все як у старших братів, за винятком, що в таких б'юті ларьках говорити про супер якісному сервісі не доводиться. Швидко, дешево, суворо. 

Третім моментів є обладнання. Спеціальні пилососи та зручні крісло - запорука зручності потенційних клієнтів. Треба правильно розташувати і самі робочі місця, щоб було комфорнтно і викликало бажання прийти ще раз. 

Вивіска і називання. Банальні назви і тупі вивіски дратують нормальних людей. Тут необхідно розуміти хто ваш клієнт, знати портрет клієнта, думати про його звички. 

Говорити про санітарних нормах не доводиться, адже вони порушені. На 15 метрів ми не бачимо 2 робочих місця, а бачимо їх 4 та ні не умивальника не мийки. 

Висновок - створювати або не створювати експрес стрижку вирішувати вам. Досвід ведення подібного бізнесу говорить нам що це прибутково, особливо в умовах кризи який ніяк не припиниться. Волосся і нігті у людей як росли так і будуть рости. 

А санітарами можна просто домовиться.